دفتر فنی کالانیز

مشاوره در خصوص لوله های 5 لایه (تولید، خرید ماشین آلات، خرید مواد، اتصالات)

دفتر فنی کالانیز

مشاوره در خصوص لوله های 5 لایه (تولید، خرید ماشین آلات، خرید مواد، اتصالات)

راه وصال

سرخ شد چهره ی زردم اگر از خون سرم                  باز شد راه وصال از طرف دادگرم

مسجد کوفه  تو در روز جزا شاهد باش                     من که معصوم‌ترم  از همه مظلوم ترم

مسجد کوفه، خداوند نگهدار تو باد                           که اگر نشنوی آوای دعای سحرم

بدنم را سوی خانه عزیزان مبرید                             بگذارید غذا بهر یتیمان ببرم

هرچه باشد حسنم خون علی در رگ توست              مهربـان باش تو با قــــــاتل من ای پسرم

خلق گریند برای من و من می گریم                         کامشب اطفال یتیمند، همه منتظرم

در دل قبر بلرزد بدنم گر طفلی                                پرسد ای مسجد کوفه چه شد آخر پدرم

سرخ شد چهره ی زردم اگر از خون سرم                   باز شد راه وصال از طرف دادگرم



شاعر: حاج غلامرضا سازگار


التماس دعا

مولای غریب


زائر بسیار داری و غریبی همچنان
من فدای ناله های نیمه شب هایت، نهان
یا علی دوستانت هر روز اندک تر شوند
دشمن اما در لباس دوست می گردد عیان




التماس دعا

پکیج ضریب هوشی کودکان را کاهش می دهد.

روزنامه همشهری در صفحه 6 دوشنبه 23 تیرماه نوشت:


پکیج ضریب هوشی کودکان را کاهش می دهد.


البته این مطلب از قول رئیس اورژانس کشور بیان شده و دلیلش هم مصرف اکسیژن داخل منزل توسط پکیچ و کمبود آن برای ساکنین است که روی هوش بچه ها تاثیر می گذارد. خوشبختانه به تازگی پکیج ها یا بیرون ساختمان نصب می شوند یا یک تهویه هوا در داخل منزل ایجاد می شود.

کریم اهل بیت

میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی مبارک

رمضان الکریم

به مهمانی خالق خوش آمدید. رمضان مبارک.