دفتر فنی کالانیز

مشاوره در خصوص لوله های 5 لایه (تولید، خرید ماشین آلات، خرید مواد، اتصالات)

دفتر فنی کالانیز

مشاوره در خصوص لوله های 5 لایه (تولید، خرید ماشین آلات، خرید مواد، اتصالات)

جوش لیزر

چندی پیش فرصتی دست داد تا از خط تولید شرکت پایپکس بازدید کنم. در این بازدید موارد زیر به نظرم برجسته آمد که خدمت دوستان و همکاران عرض می نمایم:

1- برخورد صمیمانه و متواضعانه  مدیران شرکت خصوصا جناب آقای مهندس حدادزاده با بازدیدکنندگان.

2- استفاده از سیستم گرمایش از کف در سوله ای که خطوط تولید در آن قرار داشت و در یک روز سرد زمستانی و در حالیکه بقایای برف چند روز پیش در محوطه کارخانه دیده می شد، دمای سوله بسیار مناسب بود. ضمن اینکه به گفته جناب مهندس حدادزاده، حدود نیمی از مدارها بسته بودند. دوستان عزیزی که برای سوله های تولیدی و خدماتی خود به دنبال روش های مختلف گرمایشی می گردند، با دقت بیشتری گرمایش از کف را بررسی نمایند.

 


 

3- بر روی خط تولید قدیمی پنج لایه پایپکس، لوله جمع کن اتوماتیک قرار دارد که برای اولین بار در خطوط شرکت های داخلی می دیدم.

4- اما مهمترین و اصلی ترین موضوع، لوله با جوش لیزر پایپکس است. خطی انحصاری و با تکنولوژی بسیار بالای لیزر که قطعا در حال حاضر بهترین خط تولید لوله 5 لایه در ایران می باشد. دوستانی که به دنبال بهترین لوله 5 لایه می باشند، بدون شک سراغ پایپکس را بگیرند.

5- مورد مهم دیگر، تصمیم پایپکس به استفاده از اتصالات پوش فیت برای لوله های لیزر است که با توجه هم سایز بودن قطر داخلی لوله و اتصال، اجازه می دهد تا دبی بیشتری از  سیستم عبور کند. به عبارت دیگر شما می توانید از لوله ای با یک سایز کوچکتر استفاده کنید که در این صورت، لوله های لیزر پایپکس به همراه اتصالات ارزان قیمت پوشفیت (از جنس PPR-C) در عین کیفیت حداکثری، از قیمتی کاملا اقتصادی برخوردار خواهند بود.

ام ابیها

شهادت مظلومانه سرور زنان عالم، حضرت صدیقه کبری را تسلیت عرض می نمایم.

جشن سده

جشن پارسی سده مبارک باد